Tuesday, February 7, 2012

Toys and Gifts by Kamilia

Assalamualaikum semua! Hari ni saya nak perkenalkan kedai business online saya iaitu 'Toys and Gifts by Kamilia'. Hehe.. nama kedai amik sempena nama kamilia. Tp nk daftar ssm nt mgkn kena tukar la kot. huhu..

Buat sementara ni, saya jual toys dulu.  Educational Toys. Nak tau apa dia educational toys tu? tggu saya update nanti ya? Buat permulaan, saya harap dapat la sokongan dari kawan-kawan blog 'ibu dan housewife'. Saya baru nak belajar merangkak buat business. Mana yg tak btl tu hrp ditegur ya?

Harga adalah termasuk kos pos laju. Niat saya buat business ni sebab nak tolong ibubapa kat luar sana cari mainan pendidikan dan barang keperluan anak-anak pada harga yg berpatutan dan kualilti barang yang bagus. Selain tu, boleh juga di buat gift. Kadang-kadang kita sendiri pun pening nak fikir hadiah apa yg sesuai nak dibeli untuk anak sendiri, atau anak jiran, anak bestfriend, mahupun anak saudara. Kalo asyik bagi baju je, rasa mcm boring la plak kan? Ni pun salah satu sbb sy nak buat bisness ni. Untuk beri lebih banyak pilihan kepada orang ramai untuk belikan hadiah kepada orang yang mereka sayangi. Gambar di bawah adalah trademark 'Toys and Gifts by Kamilia'. ok tak kawan-kawan? heeee~

No comments: