Sunday, February 19, 2012

Contest lagi?

Assalamualaikum semua!.. Sempena pelancaran (cewah.... ) dan sambutan baik yang di terima untuk 'Toys and Gifts by Kamilia', saya terfikir nak buat 1 contest. Harap ramai yang sudi join ya? Detail untuk contest tu akan saya ceritakan dalam post yg akan datang.



Buat masa ni hadiah yang di fikirkan sesuai dan mampu saya beri ialah Voucher RM50 dari kami. Pemenang boleh la guna voucher tu untuk beli apa saja toys dari Toys and gifts by Kamilia.

Pada masa yang sama, saya juga ingin mencari penaja hadiah yang lain untuk turut serta memeriahkan contest ini. Tak kisah hadiah apa pun. Sesiapa yang berminat boleh email saya di bum_edutoys@yahoo.com ya? Kelebihan jadi penaja? Boleh dapat  free review (bergantung pada nilai tajaan) dan juga promosi percuma bila link blogshop anda dimasukkan dalam entri peserta. Insyaallah..

Sapa berminat nak masuk contest ni...........angkat tangan! hehe

No comments: