Friday, February 24, 2012

bg yg paham tu pasni jgn duk huloq tgn lg naaaa =)


Selalu kita rasa serba salah nak salam orang kan? Lebih-lebih lagi bila kita jumpa sedara mara sendiri. Tak salam nanti kata tak hormat plak. "rasa macam tak boleh salam. tapi tak pasti"... ha.. sekarang tak payah nak pening-pening lg. ni mai dah jumpa senarai yang kita boleh rujuk2. Orang yang kita boleh salam, hanya lah yang muhrim/mahram dengan kita saja ya kawan-kawan :)

No comments: