Thursday, July 21, 2011

Pemenang Maihidayatul's Birthday Giveaway 13/6-20/7/2011

Dengan ini saya umum kan, Maihidayatul's Birthday Giveaway dah tamat. Yea! Terima kasih kepada semua yang turut serta dalam GA ni, sekaligus follow blog saya juga. Ingat ya.. anda semua bukan follower blog saya tapi sahabat blog saya. Kita sama-sama build new friendship and support each other dalam dunia blog ni. Kepada yang tak menang, jangan sedih2. Insyaallah ada rezeki lain yang lebih baik untuk anda. Hurm.. Dalam kepala saya ni, dah ada rancangan untuk buat GA lagi. Tapi saya nak cari 'sponsor' hadiah dulu. Hehe.. : D 

Kepada pemenang, (pemenang dipilih berdasarkan sistem cabutan bertuah manual. Encik Khalil diberi penghormatan untuk cabut nombor sbb hari ni birthday dia. Hehe.)  anda ada dua pilihan; nak top up or nak cash? Kalau anda pilih top up, sila email saya nama anda dan number telefon. Kalau tak nak bagi number telefon, sila bg alamat email supaya saya boleh bagi kod top up. Tapi kalau anda pilih cash, email saya nama penuh dan no.akaun Maybank atau Cimb atau Bank islam. Anda perlu email saya semua maklumat yang diperlukan ini dalam tempoh seminggu (kiranya sampai hari jumaat mggu depan). Sekiranya tidak ada respon dari pemenang, pemenang lain akan di umumkan. Hehe.. Sekelian~ Terima kasih.

Email saya: maihidayatul@yahoo.com

Dan PEMENANGNYA ialah: 

dan

TAHNIAH KEPADA PEMENANG!

6 comments:

alyafify said...

congrats utk kedua2 pemenang;)

abazilah said...

huhu , tak bertuah .

btw , congrats winners .

AYuNG said...

tahniah pd pemenang:)

Nazzue said...

Tahniah kepada sang pemenang!!! :)

annur_islam said...

Alhamdulillah...Terima kasih..
Saya dah email..:)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

thnx sis sbb bgtau zaty pemenang tu .=)