Friday, June 3, 2011

Sofaaa~

Hari ni nk citer pasal sofa yg suami saya baru belikan utk rumah kitaorg. Alhamdulillah.. syukur atas rezeki yg baru ni. Saya anggap je la sofa ni hadiah ulangthn perkahwinan kitaorg jgk la. Dh nak 2 thn kitaorg kawin n masuk rumah ni. Pelan2 rumah yg kosong dulu tu hampir penuh dgn perabot. Kalau ikutkan rasa tknak beli sofa lg sbb ada byk lg keperluan lain tp bila dipk2 kan blk, tk baik kita bagi tetamu dtg rumah ddk atas lantai je kan? erm...

Tak nak citer pjg2, kita tgk je gmbr. Again, gmbr just tgkp pakai hp je sbb teruja sgt masa sofa baru smpi hr tu smpi lupa nk kuarkan kamera. hahaha...

Sebelum tu, saya nak la jgk ckp kt sini, saya tulis blog ni just nak isi masa saya. Mmg la kalo di iktkan mana ada masa, nk jaga anak lg, jaga rumah n masak tak berhenti, but i need somethg to keep me sane and this blog does help me a little bit. Kalau ada yg terkurang kt mn2 or ayat saya tk sepuitis or sehebat penulis professional atau penulis blog lain, harap jgn la compare blog saya dgn blog sapa2. Kalau tknk baca or follow pun tkpe. Saya tk paksa pun. Just.. saya minta, jgn kacau saya. Tu je.

Maaf.. ter emo plak. hihi. Tak tau sbb apa sejak kebelakangan saya sangat sensitive and asyik nk terasa hati je. Mgkn saya ptt pg bersukan blk. Sejak pregnant kamilia dulu smpi la dh bersalin ni and kamilia pun dh 9 bln ni, saya blum start bersukan lg. Asyik ddk rumah je. Maybe i just need some fresh air~

Jom tgk gmbr je la.







Macam mn? cantik tak sofa baru kami? Mst la cantik. hehe.. ok. Sampai jmpa nanti. 

Thanks for reading ya?

No comments: