Monday, May 23, 2011

P1 Wimax and Laptop baru!

Lama nya tk update blog ni. Hehe.. Tapi mulai hr ni saya blh bergiat aktif blk. Yeay! (ceh.. mcm la ada org baca blog aku ni. haha). Nk tau sbb apa? Sbb hubby saya dh beli kan saya laptop n broadband baru! Yeay! I LOVE YOU SAYANG... memandangkan tarikh anniversary kawin and birthday saya dh nak dkt, saya anggap ni hadiah for both important event. Again.... I LOVE YOU SAYANG. hehe..

Dia ckp laptop n broadband ni utk saya pakai pg smbg blaja bln 9 ni. Tp saya tau dlm hati dia pun anggap both event ni penting. hehe. Memandangkan kt area rumah kami ni tak boleh pki broadband celcom, kami pakai P1 WIMAX.. ahaks.. dulu dok gelak skrg sendiri pakai plak. Pengajarannya, jgn gelak kt org ya?

Ok gak broadband ni. Masa Pendaftaran byr rm 100 je. No contract sign. Maknanya kalo tak puas hati dgn service dia, blh terminate bila2 masa je. Beside that, ada tempoh 7 hari percubaan. Dlm tempoh ni, kita blh minta blk RM100 tu kalo tak puas hati. Setakat ni saya mmg berpuas hati. Laju gak. Cuma berbanding dgn celcom, modem dia agak besar. huhu. Ni broadband yang saya pakai skg. Mcm best plak sbb blh stand sblh laptop. Smbgkan dgn usb n tggu lampu biru. hehe.




Saya pakai plan wiggy 59. Cukup la utk saya. Nk tgk email, update fb n blog je. Pastu main game sikit2 dlm fb tu. (Haha.. kalo sempat la). Utk 6 bln pertm ni ada promosi byr RM 49 je. Start bln 7 nt baru byr RM59. Erm.. rasanya tu je la citer nak kongsi bt setakat ni. Taknak la puji lbh2 pasal benda ni. Maklum la benda baru. Nanti kuciwa plak. hehe. Esok citer lain plak..

Thanks for reading!

No comments: